Alla inlägg under mars 2010

Av Mia - 24 mars 2010 16:01


www.ingelita.se


Kolla in!

Av Mia - 24 mars 2010 15:46

www.norrbodagard.se


Bilder finns om ni vill se. Stallet har 8 boxar var av 4 lediga. Sadelkammare/fikarum m dusch & toalett. Foderkammare. Rasthagar mycket utevistelse. Kollektivstall. Liten volt att rida på. Bra ridvägar i skog mm.Ligger 4 mil norr om Stockholm vid 18 i BRO

Kontakta Christer el Kerstin.

  Stallet från stallingången/dörren.

Av Mia - 24 mars 2010 15:14

I DAG:


 


Ja precis somnade ju & så även dottern. Tyvärr inte bra då hon missar mycket i skolan.


I natt fixade jag lite i hallen & i köket så jag slapp de i dag.Mende finns kvar att göra,är ju en stökig tant, he hee. Sen är jag för snäll m dottern så hon är lite slarvig & mamma plockar. Men har börjat med att bli lite bättre med de. Så nu jäklar!


Som jag skrev är de sol ute i dag,men i går när vi red var de regn. Fyy vad elakt, hoppas de är bättre till helgen då jag ska rida. I morgon är de träning hos Katarina Bonde igen. Madde & Mange så klart. Jag är inte redo för sånt & inte hästen heller. He hee. Maria H ska med & kolla så lite sällskap får jag. www.stallkatarinabonde.se påminner om denna hon är superbra. Hoppning & mentalträning mm.


Lunch:


Varmkorv med bröd.


Middag:


Snitzel,pommes & sås.( mycket snitzelpå slutet,gillar!)


Hörs senare el nått, Kram kram  

Av Mia - 24 mars 2010 08:02

Ja nu är jag här igen,somnade 5 & vaknade 7, inte kul Men nu är de så. Listan full i dag,så vi hörs senare...


 

Av Mia - 24 mars 2010 03:15

 


Önskar er en god natts sömn. Hoppas på soli morgon & att snön snart är ett minne blått. Eller vad säger ni? Ha en skön onsdag här blir de full rulle.


Kramkram

Av Mia - 24 mars 2010 03:07

Hur har de tänkt nu?


Alla som har varit långtidssjukskrivana ska ut på arbetsträning. Ok, de kan jag förstå att de vill testa, men finns de platser & ger de jobb i framtiden? De är frågan....


 

Av Mia - 24 mars 2010 02:57

Då satt man här igen då... Sov 3 tim på kvällen dum som jag är så då blir de så här.


Detta ska göras i morgon:


  • diska allt som står i skåpen mm
  • skura toaletten
  • städa köket & skura
  • tvätta
  • skura golv
  • vattna blommor

Så jar har fullt upp som ni ser...


*PUST*


**********

Tordag:


  • Stallet 08.3packa för tur till Katarina Bonde igen. www.stallkatarinabonde.se
  • Madde ska rida 09.30-10.30
  • hem till stallet & fixa lite
  • Promenad till Willys /Karlsson, måste fylla skåpen som ekar

Full rulle även då...

Men då blir de fortare helg.

SÅ SER DE UT FÖR MIG.


Av Mia - 24 mars 2010 00:18

  Tröja m tryck.


NICE!

Ovido - Quiz & Flashcards