Alla inlägg den 20 mars 2010

Av Mia - 20 mars 2010 22:06

Där mår jag bra, inga bekymmer lycklig var dag... ja ni vet låten ... Sant faktiskt när de gäller hästarna. Mår skit bra där. Madde & Kerstin är så goa & glada så de smittar av sig. Lavina är oxå en mysig & go häst mycket trvlig att rida mm. Men i bland saknar Jag min fd lånehäst Nova. Vet inte men hon satte sina spår i mitthjärta. Vet inte hur hon har de & de känns för jävligt. Men så är de kunde ju inte ta emot henne trots hon var gratis, de är för dyrt med häst för mig. TYVÄRR!


Lilla Nova saknar dig massor gumman ....


  Jag & Nova till vänster i bild.

Av Mia - 20 mars 2010 21:56

 


Varför kan  jag inte få vara den jag är? Så less på att bli ifrågasatt hela tiden. Jag mår dåligt vissa dagar pga värk & de bara är/ blir så. Lämna mig i fred om ni inte kan ta de. Då är de inte mig ni vill umgås med annars.

Av Mia - 20 mars 2010 21:49
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Mia - 20 mars 2010 18:27

Hon bor i KÖPING,ska hämta henne i Bålsta kl 20.15 Bara hon inte bangar ur sista minuten nu. Vill ha hit henne & rå om henne.


 


 Vacker tjej 20 år.


Av Mia - 20 mars 2010 18:24

Vart i Lennartsnäs & kollat hoppträning. Skitkul & vad duktiga de är.Blir sugen att börja hoppa. Sedan till vårat stall & red Lavina m Madde & Mange. Skitkul & fint väder. Mår perfekt nu.!


 

Av Mia - 20 mars 2010 12:02

JAG & LAVINA  


Ska strax hoppa i ridkläderna & åka ed Madde till Lennartsnäs & kolla på hoppning. De ska bli kul.Maria som klipper Maddes häst ska oxå med. Sedan åker vi till vårat stall Norrboda & rider våra JULLAR. Ska bli kul för solen skiner i dag.


Ha en skön lördag. Kram på er! // Mia

Av Mia - 20 mars 2010 02:12

Kollade Let`s Dance & rätt par gick till finalen. Gillar Mattias mer & mer, han är en charmig kille.


 


 


Vart hos grannen & pratat bort lite tid & lämnat filmer & lånat nya som ni kanse jag skrev om. Sedan rastade vi vovvarn & Albin hade bajs i pälsen så han fick duscha lite då. BLÄÄÄ! Hans hund Rocky fick 2 overaller av mig som min "JRT" Harry haft. Så nu kom de till användning. Bra de, Albin har ju päls & fryser ju inte.


 

Grannen.


God natt på er vänner // Mia


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards