Alla inlägg den 22 mars 2010

Av Mia - 22 mars 2010 22:39


Solig fin tur på 1½ tim i skogen, åkern & på vägen.



Madde med brillor 



Även jag med nya brillor 


 

Madde & Mange



Madde lånade Lavina 



Madde tog bild från Manges rygg på mig & Lavina. 


De var det de...


Av Mia - 22 mars 2010 20:59

 

De 4 tjejerna


Jaa vad säger man om dagens program? Hände vä linte så mycket, jul i de ena hemmet .Lite mycket tycker jag, dyra saker var de & lite lustigt med en tomte. Men bra familj som verkar trivas & må bra. En annan  av tjejerna var & jälpte till m handikappridning, de var starkt. Nästa renoverar & verka kasta pengar omkring sig.Den rikaste verkar vara den mest seriösaste vad jag kan förstå & där av alla pengar,men gillade inte hennes mamma. Visst hon är äldre & de är väl så  i bland. Men men... Kul att se för en annan som inte vet hur de är att vara rik & hur Hollywood funkar. Men ytligt är vad de är i mina ögon. Så tycker jag...


Over and out!

Av Mia - 22 mars 2010 13:54

Hej igen mina kära läsare?Har sovit 3 tim så jag känner mig piggare nu. Men de var jobbigt att lyssna på droppandet från taket. Men till slut så.


 


Min nyfunna vän hörde av sig & undrade hur de var med oss, Hon har vart sjuk & varit på begravning.Usch vad de är orättvist.Min kusin dog för 7 år sedan, han hängde sig i sin trädgård. De var de värsta jag varit med om. Grät så jag trodde jag skulle kvävas, vi hade haft dålig kontakt men han var en jättemysig kille.Han lämnade en dotter efter sig då 12 år. Hon måste undrat/undrar massor & säkert anklagat/anklagar sig själv.Men hennes mamma & styvfar har hjälpt henne massor. Men farbror & hans fru måste ändå funderat på vad som gick fel & mått/mår skit! Sen hans 3 syskon m familjer.Usch ryser bara jag tänker på det. Önskar ingen annan detta.


Ska byta om & åka till stallet strax, ha en fin em/kväll. Kramkram



Av Mia - 22 mars 2010 08:37

Hur får jag in ett "YOUTUBE klipp"


här????



Ha haa, jag fixade det!!!


Av Mia - 22 mars 2010 08:07


Jädrans vad arg jag är!!!! Nu ligger katterna illa till! De är 5 ggn de biter sönder en laddare till mobilen, så nu har jag ingen. Hur faan ska de går?? Måste kolla m grannen om han har någon.


 


Av Mia - 22 mars 2010 08:02

 


Japp morgon är de men inte GOD,somnade 5 i morse & upp vid 07.15 Känner mig som en lenade död. Inget kul,däremot är de sol ut & de känns jättebra. Ska rida  ef 15.00


Ha en fin dag!

Av Mia - 22 mars 2010 03:33


GOD NATT MED ER!



  Jag & Denise, min dotter.

Av Mia - 22 mars 2010 01:09

Jag mitt nöt lade mig för att kolla tv vid halv 9. Tror ni inte jag somnade, jo precis vaknade igen vid halv 1 & nu sitter man här. Så vad ska man hitta på nu då?


Denise kan inte sov & hon ska till skolan i morgon, inte bra alls.Men dit ska hon eftersom de är mycket frånvaro just nu. Hoppas de går bra & att hon inte är för trött. Ska bädda om henne nu. Natti gumman


Kommer in igen om jag inte somnar.


Ting på er...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards