Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Mia - 18 mars 2010 23:31

  Tim min fina son (lånat bilden).


Jag jag saknar dig Tim,de var ett tag sedan vi sågs.Han flyttade i oktober har vart & kollat deras nya hem (han bor m sin tjej Sandra,ja hon heter som syrran hans.)jättefin liten 1:a här I Bro. an jobbar hos sin pappa & de verkar funka bra. Skönt de för de är ju inte lätt att få jobb i dag. MISS YOU MUCH!

Av Mia - 18 mars 2010 23:25

  Min söta fina dotter.( lånat bilden av henne.)


Saknar min dotter Sandra nu! Träffar inte henne något för tillfället. Trist men så är det i bland. Läser hennes blogg & de är kul att läsa om henne & hennes liv. Hon har ju en underbar kille som hon bor med. Tyvärr har hon skadat sitt knä & de vill inte bli bra, tror hon gått så i 3 veckor el så. Inte kul när de är så, mediciner hjälper ju inte alltid mot värk mm.De vet jag.Hoppas verkligen de snart blir bra. HÅLLER TUMMARNA! Miss you much!

Av Mia - 18 mars 2010 23:14

Fast man inte jobbar är de skönt att de är helg igen. Inget planerat förutom ridning lör-sön.Red ju i dag & Lavina vart lite varm,vi travade lite i snön  & de är lite jobbigt för hästarna trots att bra mycket snö försvunnit. Hon har ju bra med päls nu eftersomde vart kallt i vinter. Den påverkar ju oxå.Skulle ridit i morgon men hoppar de,har lite att göra i hemmet oxå. Lite tvätt vore inte helt fel.


Facebook avklarat oxå, men känner jag mig själv rätt så är jag väl där igen om en stund.De är lite farligt lätt att fastna där, eller hur Madde? Hon som inte skulle vara med där,he hee. De är ju kul att leta vänner mm.


Albin ska få sin sista promenad om en stund, ja Millan med för den delen. Hon hänger ju gärna med oss.Vill ju inte hon ska ut själv nu när de snart är dax för kissebebisar. SPÄNNANDE VÄRRE! Längtar til de kommer. Mysigt m små bebisar.


NU TILL TVN EN STUND; ELLER? KRAMAROM ER!


Av Mia - 18 mars 2010 23:03

 

Ja de vart som vanligt att jag somnade ef stallet & middagen. Typiskt! Vill ju inte de men så blir de när man sover illa. Sen så ringer eler messar alla just då när man sover & inte hade jag pengar att ringa tillbaka eller, de är väl sååå typiskt?


I morgon blir de en sväng till Willys/Karlsson, de börjar eka i skåpen nu. Katt & hind mat ska köpas oxå. Där försvann dem pengarna, hi hii.


Denise blir hemma i morgon oxå, hon har de jobbigt just nu & magen spökar samt huvudvärk. Inte kul att må så.


Byeee så länge snart tilbaka.

Av Mia - 18 mars 2010 13:46

 


Av Mia - 18 mars 2010 13:34

 


I bland är jag så less på allt! Så mycket skit prata om ditt & datt orkar inte lyssna längre. Varför måste de ljugas om allt & inget? Var ärliga i stället & skit i andras liv. Sköt erat eget....Ska vi behöva införa lögndetektor???? Nej tack !

Av Mia - 18 mars 2010 13:14


VEM SKULLE JAG GJORT DETTA EMOT MENAR DU LINDA/ANONYM? LÄGGER INTE UT BILDER & ÄR ELAK.





 

Av Mia - 18 mars 2010 02:44



MERA KOMMENTARER.....  

Ovido - Quiz & Flashcards