Direktlänk till inlägg 12 september 2010

Så vart det..

Av Mia - 12 september 2010 22:27


När dottern åkt till sin pappa, så käkade jag lite köttgryta. MUMS!

Duschade & fixade till migsedan till Emma & Conny för tt umgås m dem. Satt & pratade m dem Patrik & Connys dotter Julia. Vi tog några drinkar & lyssnade på musik. Blev lite allvarlit prat oxå som jag inte skriver här. Finns de som inte bör läsa detta. Hittade en gammal låt på Connys cd skiva som jag letat ef i några år. Så jag vart superglad. Tycker den är så nice.Så när jag kom hem så lyssnde jag på den halva natten. He hee.


Messade dotterns pappa om hon kunde få sova där en natt till, tror ni han svarade? Nääe precis! Varför skulle han det? De verkr väl onödigt. HMMM...






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 19 september 2010 14:56


Vaknade vid 12 i dag för jag somnade inte förrän halv 7 i morse. Inte bra alls. Men så är det m värk & funderingar. Trist väder i dag oxå, men så är det oftast på hösten tyvärr. Ingen ridning i dag, värken är inte så rolig om man säger så. Nya ...

Av Mia - 19 september 2010 14:52

Att vissa bara måste tro det värsta så fort man säger något!  Orkar snart inte prata m vissa, griniga lätt stötta mm. Nääe fram för mer positiva tankar!     ...

Av Mia - 19 september 2010 14:30


Den var slö till att börja med. Var på centrum & handlade lite. Kollade trav mm på tv. Sedan upp till Emma & Conny & tog nån grogg & pratade. Sen ner till grannen Svenne för Emma & Conny hade slut på cigg så då vart vi kvar på lite fika hos honom. Al...

Av Mia - 19 september 2010 14:14


Ja så var det, tyvärr inga bilder fr det. Men vi åt de hos mina goa vänner Emma & Conny. Denise, jag, Emma, Conny & Connys barn Julia & Theodor. Hans mellan barn Linn bor i Italien med sin mamma så hon var inte där. Jag & Conny käkade mest räkor...

Av Mia - 19 september 2010 14:09

Jag måste ju bli bättre på det. Men i bland så orkar jag ju bara inte e så har jag bloggtorka. Är ju heller inget bra på att skriva el formuler mig så jag skämms lite över det. Men men man måste ju öva för att bli bättre så ni får stå ut m det ett ta...

Ovido - Quiz & Flashcards