Alla inlägg under mars 2010

Av Mia - 31 mars 2010 04:20

 


LAVINA NOON

1997

E: King Lavec (Speedy crown) U:Delvina Noon (Delvin G. Hanover)

Premie och kval som 2-åring.

Rekord som 4-åring,15,9

Rekord som 5-åring, 15,1

Insprugna prispengar: 150.000 kr.


Min lilla gumma...  

Av Mia - 31 mars 2010 03:01
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Mia - 31 mars 2010 02:29

 


Är så less på att en viss sorts karlar alltid dras till mig! De är inte kul att bli stalkad eller att bli k allad för något man inte är eller har gjort. Varför mig! Tror de beror lite på att jag inte vill vara elak mot någon,men de är elakt att inte säga i från oxå.  Så lätt är de ju inte. Är inte intresserad av en ny man, vart bränd av min fd.  


TILL SAKEN:

Har pratat lite med en kille på nätet en månad eller mer & han var trevlig & positiv,men sen vart de annat ljud i skällan. Han kommenterade att jag inte svarade på msn & i mobilen när de passade honom . Han påstod sig fixat en häst åt mig. Eftersom jag berättade om mitt intresse & att jag rider en fd travare åt en ny vän. Ok, men varför? Jo om du flyttar hit till mig får du den & jag betalar vart svaret. Hade inte tänkt ta emot den men man blir ju lite fundersam. Sedan ville han betala skulder,en bil mm. Men varför? Du känner inte mig? Men jag gillar dig kom de till svar. Sedan var de lugnt någon dag, sen kom de. Han har alkohol problem, vill inte vara ensam mm. oppss! Sa då till att jag inte är intresserad av ett förhållande & har inte bråttom att hitta en ny karl. Hade berättade om ett ex som varit svartsjuk & drack. Då blev det massa hot om att hästen skulle slaktas mm. Svartsjuka visades mm. Sen bad han om förlåtelse & nu är de i gång igen. Bad honom DRA ÅT HELVETE så jag hoppas han förstår att de han de gör & säger skrämmer mig & att han känner inte mig. Han skyller på mig fast de är han som gör dessa saker. Nu förstår jag att de finns farliga människor som söker offer på nätet. Har hört talas om de men nu vet jag att de finns. Vill inte vara med om detta. Jag har de bra som de är.


OBS!

SNÄLLA ÄR INTE INTRESSERAD AV SVARTSJUKA MÄN SOM VILL KÖPA MIG & BESTÄMMA ÖVER MIG. JAG KAN INTE KÖPAS, HAR EN STARK EGEN VILJA & SVARTSJUKA ÄR INGET ATT LEKA MED, MIG FÅR DU INTE!   


**********


Var tvungen att skriva av mig lite. Detta är mina ord & åsikter utifrån vad denne sagt & skrivit till mig. 

Av Mia - 31 mars 2010 02:00

 


 

Ris ska fixas, ägget är laddat åt dottern.


Av Mia - 31 mars 2010 01:31

Precis de trodde jag jaa, att de skulle gå att sova tidigt. Men så vart de då inte. Kollade reprisen på SALTÖN & pigg igen då. Käkat lite räkor m rödlök & avokado. Jaa lite gräddfil till oxå. MUMS!


Denise hostar vidare & mår inte så bra, stackarn måste sitta & sova så de inte känns så jobbigt & gör mindre ont. hoppas at de inte varar så länge.


Ska ta ut Albin på en promenad innan jag försökersova igen. Hoppas på fint väder i morgon.


Natti natt...


 

Av Mia - 30 mars 2010 21:43

Dotter är sämre & lade sig vid 20.00 Själv känner jag mig trött & ska nog hoppa i säng snart oxå.


**********


Var till stallet 16.30-19.30

Vi red ut i skogen & till Lejondals Gård.Jättefint väder & Lavina var pigg som sjutton, hon stod & steppade & stegrade sig innan hon fick gå i väg i samlad trav. Inget stressande tillåts här inte. Lugnade ner sig lite efter det. Sedan mötte vi mamma Delvina & Lila Mira Shettis, då vaknade hon i gen & vart lite pigg. Ha haa,hästarna har fått vårkänslor de märks allt.


Så nu är de sängen nästa,sov gott så ses vi i morrn.Kramkram

Av Mia - 30 mars 2010 16:16

Ska till stallet när som helst hatar att vänta när man inte vet när man ska åka. Vet att de blir inom kort,men.....  

Av Mia - 30 mars 2010 14:31

Skriv en rad eller fler när ni kollar in på min blogg .Vore kul att veta vilka ni är & vad som intresserar er.


SÅ VÄLKOMNA ATT LÄMNA EN ELLER FLERA KOMMENTARER!


 


KRAAAAM!

Ovido - Quiz & Flashcards