Alla inlägg den 25 mars 2010

Av Mia - 25 mars 2010 23:55

 


Börjar känna de som en viss person inte är ärlig mot mig. Allt verkar för bra för att vara sant,men vad vet jag egentligen? Men känns konstigt,orkar inte med mer lögnare har fått nog av dem redan. Vi får se vad som händer...    

Av Mia - 25 mars 2010 23:38

 


Japp dit gick jag & dottern ca 6 km fram & åter,lite trögt m full vagn hem. Lite mat vart de, katt mat & sand. Hittade nya ridbrallor för en billig peng, som om jag behövde de då? Nääe men joo. He hee. Har 3 redan. En likadan lampa till vardagsr som jag har,blev fint 50:- De har REA på ugnsformar som ska utgå så de vart de oxå. Nya pennor för här är de någon som äter upp dem, eller?  

Denise köpte en kudde till hon har dem som mys i sängen endast 25:-. Äntligen en ny duschslan med munstycke för 50:- så nu kan man duscha normalt igen "happyface".


Kollat tv & fixat lite, är trött men vill inte lägga mig ännu. Har sån värk så jag vet hur de blir. Så ett tag till blir de. MUSIK & SJUNGER LA LAAA LAA!


Av Mia - 25 mars 2010 12:18

Japp så vad den stalldagen över. Madde & Mange var skitduktiga. KLAPPAROMDEM! Maria tyckte de var kul att vara med. Vi käkade BALLERINAKLADDKAKOR,mums. Hi hii.  


Lite vila nu,sedan promenad till Willys/Karlsson & handla lite. Albin rastad & klar. 


Pratade med en granntant & hon berättade om en golden som suttit ute på balkongen hela natten & gnytt.Fyy vad olustigt, varför är den ute där undrar man. Inte så bra.   


Skriver mer sen.... See you!

Av Mia - 25 mars 2010 08:00

 


 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards