Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Mia - 18 mars 2010 02:17


 

Söt trevlig tjej.


Läser Bonde Susannes blogg & har gjort de ett tag. När jag började läsa om henne var hon i hop m Fadde. De verkade ha det bra men tyckte inte att han passade henne, men de är ju min åsikt som jag har rätt till. Sen läste jag den inte på några veckor & då ser jag att de är slut mellan dem.Ooops,jag hade kanske rätt? Vet inte varför de tog slut & så. Men sen läser jag hans blogg oxå & han är faan inte snäll mot Susanne el någon av sina  ex. Varför

göra så som han gjort? Lägga ut bilder & skriva elaka saker om dem? En gång i tiden var han ju kär i dem.Fattar inte hur en vuxen karl kan göra så! Sen att skylla på Susanne när han skriver skit & hotar henne. Hon fick nog & svarade ärligt sen om tidningar/media inte är de.


Sedan att fixa Botox i ansiktet är inte heller till hans fördel. Fram för naturligt åldrande. Om de verkligen inte är nödvändigt,som vid skador mm.


VAD TYCKER NI OM DETTA?


 

Ego gubbe,Eller?

Av Mia - 18 mars 2010 01:52

 


ÄLSKAR DIG SÅ MYCKET GUMMAN!  

Av Mia - 18 mars 2010 01:31


 


Jaahaa jaa, de var den onsdagen de.Den har varit kul & jag mår ok.Mådde lite dåligt på em hade sån värk såjag höll på att bli tokig.Men de vart bättre.Haft främmande på kvällen.


  Att göra imorgon:


  • Denise ska till skolan i morgon så kl ringer 7.00 i morgon HMMM dax att sova alltså.
  • skriva brev...
  • till stallet på em & rida ut en sväng m Madde.
  • tvättstugan om de finns tid på kvällen.

 Så de finns att göra.


Dax att borsta tänder mm sedan sängen & kolla lite tv tills jag somnar.


SOV GOTT PÅ ER!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards