Direktlänk till inlägg 29 mars 2010

Handlat ...

Av Mia - 29 mars 2010 19:41

Jag & dottern har varit på Willys igen & handlat lite. Var även in på Karlssons & fixade lite till hennes påskägg. Ja hon vill ha de, men inte bara godis i så de vart lite småsaker oxå. Köpte mig en väska som inte kostade massor & är såå snygg. Ska fota den sen så får ni se. Cyklat för första ggn i år & de var lite jobbigt, ska ju börja cykla till stallet snart oxå men de är inte läge riktigt ännu. Känns i benen & flåset var inte helt ok. Ha haa.   


Min nya väska,snygg va?
 


De blir fläskfilé med hasselbackspotatis & bea i PÅSK till de någon god sallad. Kladdkaka med vispgrädde till efterrätt. Lite ägghalvor sil & lax tillförrätt.Ja vi firar ensamma de är så skönt att inte behöva passa tider mm. Ska ju rida på dagen. Hoppas de är något bra på tv oxå, eller så får vi spela kort eller något.   


Nu är de start för ett nytt TOPPMODEL på 3:an, ska kolla in de.


 


Ses & hörs sen....

 
 
Ingen bild

Christina

11 april 2010 23:31

Ja snygg väska,kollat på den jag med:) får väl ärva den när du tröttnat;) kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 19 september 2010 14:56


Vaknade vid 12 i dag för jag somnade inte förrän halv 7 i morse. Inte bra alls. Men så är det m värk & funderingar. Trist väder i dag oxå, men så är det oftast på hösten tyvärr. Ingen ridning i dag, värken är inte så rolig om man säger så. Nya ...

Av Mia - 19 september 2010 14:52

Att vissa bara måste tro det värsta så fort man säger något!  Orkar snart inte prata m vissa, griniga lätt stötta mm. Nääe fram för mer positiva tankar!     ...

Av Mia - 19 september 2010 14:30


Den var slö till att börja med. Var på centrum & handlade lite. Kollade trav mm på tv. Sedan upp till Emma & Conny & tog nån grogg & pratade. Sen ner till grannen Svenne för Emma & Conny hade slut på cigg så då vart vi kvar på lite fika hos honom. Al...

Av Mia - 19 september 2010 14:14


Ja så var det, tyvärr inga bilder fr det. Men vi åt de hos mina goa vänner Emma & Conny. Denise, jag, Emma, Conny & Connys barn Julia & Theodor. Hans mellan barn Linn bor i Italien med sin mamma så hon var inte där. Jag & Conny käkade mest räkor...

Av Mia - 19 september 2010 14:09

Jag måste ju bli bättre på det. Men i bland så orkar jag ju bara inte e så har jag bloggtorka. Är ju heller inget bra på att skriva el formuler mig så jag skämms lite över det. Men men man måste ju öva för att bli bättre så ni får stå ut m det ett ta...

Ovido - Quiz & Flashcards