Alla inlägg den 28 maj 2010

Av Mia - 28 maj 2010 00:05

Hej hopp! I dag har jag vart & handlat mat mmpå Willys mf. Cyklat som vanligt har vi gjort. Fick nya benskydd gram till hästen som en tidig morsdagpresent av min goa söta älskade dotter. Såå gulligt.


Hem & bytte om & till stallet m min vän Madde. Hon red inte i dag för hennes häst har skadat sig i hagen & troligen ont i ryggen. Veterinären kommer i morgon 9.30 & kollar honom. Inte lätt att veta allt som händer då de är ute på dagarna. Jag red Lavina sj % det gick ju bra tils hon snubblade & hennes framsko åkte av.Kollade ef den men lyckades inte hitta den. Tur ägaren kan fixa ny sko att slå på. Hon är bra på tapp skor edan hon jobbat m travare. Där ingår det att kunna sånt, hade velat kunna det jag med.


Käkat tacos med dotter i kväll, gott så jag åt för mycket & känner mig uppblåst nu, inte . He hee!


I morgon måste jag ringa vetr för tid att kastrera min katt som kissar här & där. Inte kulnär det luktar kattkiss i lghten. BLÄÄÄ! På natten är han instängd på ett ställe & Millan & Tezz på ett annat så vi får sova. Funkar skitbra! Men inte kul m kissdoft överallt. Så nu du Razmuz blir det SNIPP SNIPP!


Dax att sova nu ska upp kl 8.00 kraam.


GOD NATT!

Ovido - Quiz & Flashcards