Alla inlägg den 6 maj 2010

Av Mia - 6 maj 2010 22:36

Ja haa jaa.. det var den torsdagen det, vart i stallet m Madde & vi red ut på jullarna. Kerstin hade fixat till Lavinas sko som vi hittade i går, hon riktade den så i morgon kan hon slå på den. YESSSS!


 

Madde & Mange



I helgen blir det fixa hallen, har ju börjat måla den innan jag vart sjuk & nu mår jag ju bra så det är dax att fixa resten nu.Dottern hittade 2 fina ljushållare till väggen & dem har jag satt upp nu, vart skit fint! Ska måla min piedestal som är vit i samma färg som hallen. Blir skitsnyggt tror jag. Målat 2 andra saker i den färgen & det var skitsnyggt .Mer färg ska köpas till vardagsrummet så det blir fixat oxå. Så jag har att göra.


I morgon kommer det en tjej & kollar på OSCAR kissekatt.. Har en som väntar i fall hon inte vill ha honom. Så det verkar lösa sig. Har bara lila TEZZ kvar & det är henne vi ska behålla.


Såg syrran SK  gubbe i sin bil i dag, han har inte ens körkort så man blir så jävla arg! GRRRRR! Men det är inte mitt liv mm så jag låter det vara. Idiot det är vad han är!


Fredagen blir städ & tvättdag inte orkat ta tag i det i dag,är trött jämt & känner mig inte ok. Men så är det i bland på våren för mig.


Nu är det snart sängdax, ska kolla FB lite & sedan tv.


Natti natt på er!


Av Mia - 6 maj 2010 22:33

 

Av Mia - 6 maj 2010 16:57

 


Vill handla till sommaren, Ugg vill jag ha i nån skön färg. Några tunikor & mer tights. Sen en bikini & lite annat. Får se vad man kan hitta. Har kollat lite kataloger men inte hittat något ännu. Mera skor är oxå nice. Shoppa shoppa! He hee. LÄNGTAR!


 



Ovido - Quiz & Flashcards