Alla inlägg den 10 maj 2010

Av Mia - 10 maj 2010 13:48

 


Vet inte vad jag ska göra för att piggna till?


Somnade rejält men inte piggare för det. Vädret är skit oxå. BLÄÄÄÄ!


Om 1 ½ v äker 3 av kissarna til sina nya hem. Ska bli skönt men oxå tomt & trist. Tezz blir ju kvar hos oss för jag vart kär i henne från dag 1. Så nu blir det 3 katter i allafall. vi gav ju bort Mimmi för ett tag sedan. Ja jaa, så får det bli.

Tv & vovvepromenad sen stallet.

Av Mia - 10 maj 2010 07:58

Japp det gör jag, sista söndagen nu i maj. Vet inte vilka som är inbjudna för det har jag faktiskt missat. Nyfiken är jag då.


  Vinnaren 2009. Torvald Palema & Åke Svanstedt.

Av Mia - 10 maj 2010 07:46

 

LOVE!


 Inget kul väder i dag, blir regn tror jag. Dottern är upp & ska till skolan. Hoppas verkligen att det funkar bra i dag i skolan!


Mockat kattlådor efter natten inget kul, de smä hade bajsat utanför för det var för mycket i lådan SUCKAR! Kan ju inte gå upp mitt i natten & mocka, he hee.


Stallet i em vid 16 vi ska cykla dit, tar 15 min ca. Men motion det med. Sedan ridning på det.


Hoppas eran dag blir härlig trots skitväder! Kiss and love!!!


Ovido - Quiz & Flashcards