Alla inlägg den 26 maj 2010

Av Mia - 26 maj 2010 20:44

Nu har jag rensat lite, he hee. Känns skönt en stund i allafall!


 


Tv-mys & slöar dag vart det   ,

Av Mia - 26 maj 2010 20:32

 


Usch vad less jag är på F-kassande bryr sig verkligen inte om oss människor! Sedan så är inte min läkare så snagg & inte hört av sig på 2 mån & möte med F-kassan Ska det vara så svårt att göra det man lovat? Orkar snart inte med att vänta & behöva gå till SOC för att överleva! Min dotter mår inte bra av mobbing mm. GRRRRRRRRR!


VART FAAN ÄR SAMHÄLLET PÅ VÄG!

Av Mia - 26 maj 2010 20:24

I dag är jag på hugget! Kollar just nu "ARGA SNICKAREN" vilket idiot till hyresvärd hon har som det handlar om. Tänker på våran här & det är nära pålika illa. Har bott här i 11 år & inget vill det fixa. Har inga pengar att renovera för just nu. Sedan kan jag inte tapetsera & måla tar tid pga min värk i hela kroppen.  USCH mår illa av att tänka på allt som behövs göra...


 


SÅ KÄNNER JAG MED!

Av Mia - 26 maj 2010 13:57

Myspace Comments, Funny Comment Codes, Animations, Comment Glitters, Glitter Graphic s, Pictures, Graphics for your myspace profile and myspace comments at superhotfile .com


Ovido - Quiz & Flashcards