Alla inlägg den 14 maj 2010

Av Mia - 14 maj 2010 14:23

 


Halloj på er. I dag sov jag alldelles för länge pga jag somnade 4 imorse.Inte bra, ska cykla till Willys/ Karlsson & handla lite i em. Sen hem & fixa vidare blir ju aldrig klar med all. SUCK! Men i dag är det inget stall så jag har mer id & inte i morgon heller. Söndag då blir det u igen & mysa m jullarna.


Min dotter Denise har en ny blogg jag börja på å henne så får vi se om den känns bra föer henne. Den andra var de ju några som bråkade på henne om Ja uan anledning då. www.denize.bloggplatsen.se in & kolla. Hennes gamla  www.denizegalna.blogg.se


Snart dax för lite käk, blir grillkorv med pommesfries. Enkelt men ok.


Hörs nog senare i dag, kram!

Av Mia - 14 maj 2010 01:07

vad fin blogg du har mom<3.Det är nästan ingen som läser min blogg :( men tipsa folk om min blogg karm love you mom<333



 


Denise (Ninni)

Ovido - Quiz & Flashcards