Alla inlägg den 7 maj 2010

Av Mia - 7 maj 2010 17:40

JAAA!
 


Vid 15 kom den nya kattspekulanten som då var en kille. Ha haa. Tror alltid det är tjejer som hör av sig. Han är jättetrevlig & gullig. Pratade om allt & inget. Han var Japan/afrikan. Skit snygg & härlig klädstil. Men 22 år så det var inget man flörtar med Ha haa. Så Oscar kommer få det jättebra hos honom.

 


Hörs nog igen...



Av Mia - 7 maj 2010 10:54

 


Blir nog att cykla till KARLSSON i dag, saknar lite saker. Var in på WILLYS i går efter stallet men då hade KARLSSON stängt. Så mat & kattmat finns hemma så även hundmat. Men får se vad jag hinner med i dag. Tänker inte stressa utan tar den tid de behöver m allt SÅ DET SÅ! Ha haa!


Hörs senare,kram kram....

Av Mia - 7 maj 2010 10:38

 

MIN VÄN TARJA (LÅNAD BILD)


Japp i dag oxå. Hon väckte mig vid 9 i dag & menade på att får inte hon sova så får inte jag. Ha haa, du är kul du Tarja! Hon var på väg till JULA i Barkarby för att inhandla eltråd till hhennes hästars hage. Hon har ju köpt ny häst åt sin dotter. En liten A-ponnt som kallas SALTIS. Kanske får se honom på lördag när de har möte i stallet. Men innan det ska Madde hoppträna för någon ERIK, har sett honom 1 ggn innan. Bra verkar han vara, jag är hästskötare den dan, he hee.


  OSCAR 6v


Städning ska de bli idag, innan en katt spekulant dyker upp. Måste ju göra lite bra intryck, he hee. Denise sover ännu så jag väntar lite med det. Sen tvätt i em. Måla hallen i morgon el i kväll vi får se.


Ha det så bra i dag FREDAG!

Ovido - Quiz & Flashcards