Alla inlägg under april 2010

Av Mia - 2 april 2010 14:29



 

JAG I GÅR.


Japp så nu är man hemma igen. Äter sen lunch & ska städa lite. Ingen målning om jag inte får för mig de senare.


Ridningen gick bra, men det var mycket blött i skogen. Hästarna gillade de inte så värst mycket. Men de gick på efter lite övertalning, eller hoppade ha haa. Mange vart lite fundersam över allt vatten men gick sedan vidare. Lavina hon hänger på & gör som honom. Snäll & skötsam dam, men lite brunstig & kissar mycket just nu.Kerstin(ägaren) hann inte mocka klart innan hon pinkade på gången. Ojj ojj inte så kul. Men men...


Ha en skön långfredag!   

Av Mia - 1 april 2010 21:35

Av Mia - 1 april 2010 21:29

Av Mia - 1 april 2010 17:28

 



LITE EGO IGEN DÅ....



 


BYEEE!

Av Mia - 1 april 2010 17:01

 

Av Mia - 1 april 2010 16:49

 


 


Ja jo de gör jag ju stup i kvarten, he hee. Men nu var de ordagrant.Tog dottern cykel som är mycket bättre & lättare att cykla på. Cyklade till Willys & Karlsson. Behövde en mindre pensel till list målningen men glömde maskeringstejp "pucko". Köpte skurmedl fönsterskrapa disksvampar & glödlampor på Karlsson. Sen lite shampo,avokado, matl grädde & ytterfilè mm på Willys. Gick ju rätt fort. Denise fick strumpbyxor mm.


Nyss ätit räk avokado & äggsallad. MUMMSIGT värre var det. Mätt vart jag oxå,nice!


Målningen får vänta lite eller tills i morgon. Har ju tid eftersom jag rider på morgonen då.


Bye bye på er!

Av Mia - 1 april 2010 16:34

 



 


Fick ett ryck & började måla hallen i den röda färgen som blompallen & hyllan fått.Blir skit fint! Men tar lite i taget då min fibro påvärkar mig så mycket. Faan att de ska värka så jäkligt jämt.Man blir tött & arg på de. Men men de får ta sin tid att fixa den.Har ingen tid att passa då.


Ny tag 2 väggar till då...  

Av Mia - 1 april 2010 10:27

    

Hyllan & blompallen till vardags rummet, bilden på pallen vart lite suddigt. Men de är i samma färg.Hittade den färgen i skåpet skulle vart till denise rummen hon ändrade sig så de vart kvar.


Fint vaa?


FINT VA?

Ovido - Quiz & Flashcards