Alla inlägg under april 2010

Av Mia - 17 april 2010 14:04

 

Av Mia - 16 april 2010 20:15

Av Mia - 16 april 2010 19:59

 

 

 


Min mobil tar lite dåliga kort då, men men de duger väl ....

Av Mia - 16 april 2010 18:44

 

Av Mia - 15 april 2010 18:12

 


Fast hemmagjort....

Av Mia - 15 april 2010 14:54

Vila lite men det är lögn i helvetet. Först så ringer det i mobilen sen messas det & sen så är det täppt i näsan, slem i halsen mm hur faan ska man kunna vila då. De var bara att ge upp. Trött så jag skulle kunna stå & sova. BLÄÄÄÄ!   


Messat m min dotter Denise & hon har ont i örat sitt. Hon ville komma hem,men jag sa att hon först måste prata m lärarna innan. Hon vart lite less på mig när jag sa det, men efter en stund kom det att det känns bättre nu. Lilla gumman. Skrev att -mamma älskar henne & då kom det- desamma, vi ses sen mamma.  


Ska försöka äta något men det smakar inget & jag känner mig inte hungrig. Hoppas mina pengar kommer snart har det lite tomt i skåpen. F-kassan har ju som sagt inga mänskliga värderingar så jag sökte hjälp på annat håll & nu ska det utredas.  


GRRRRRRRRRRRRRRRRR!

Av Mia - 15 april 2010 08:59

Skrev mess till K som äger hästen jag rider & berättade att jag inte mår bra mm. Hon är så gullig & förstående. Är så glad att fått lära känne henne, hästen & hennes familj. Tack Madde & Tarja för att ni hjälpt till m detta. Har riktiga vänner,  Christina som alltid lyssnar & ställer upp. ÄLSKAR ER TJEJER!


 

Av Mia - 15 april 2010 08:14



Hade en trist dag i går ,men livet går vidare. Tänker inte ta åt mig av vissa påhopp för det är inte så som hon tror. Tror att en viss person mår dåligt & tar ut detta på mig. Så jag låter det vara, vet ju själv vad jag gjort & inte gjort. Hur jag tänker mm vet bara jag. Tack C för att du finns & lyssnar!


Denise kom i väg till skolan trots trög morgon. Men hon är stark & vi pratar mycket om det som händer.   


Nu frukost & fixa m vovven & kissarna. Älskar min dotter & djur, min lilla familj.


 


Hostar vidare men det är bättre,lite ont när jag andas. Ingen sol i dag. Stannar hemma från stallet några dagar till för jag är inte ok. Penicillinet hinner värka mer & jag mår nog bättre till helgen.


Ovido - Quiz & Flashcards