Alla inlägg den 18 april 2010

Av Mia - 18 april 2010 23:15

  I vintras, jag Lavina & Mange.


Det var helt ok att rida i kväll, kände inte av värken mer än vanligt. Pigga & brunstig häst hade jag i dag. Hon var helt spattig, ha haa. Ställde upp sig för Mange men han är ju kastrerad. Ha haa. Mycket djur som rösr sig i skogen nu så de vart lite skutt m häsrtarna som vart på tårna. Men det var en skön tur.


Strax säng gående. Skola för dottern i morgon, stallet för mig på em.


SUSSA GOTT!


Av Mia - 18 april 2010 18:04

Ingen rolig söndag har så fruktansvärd värk i mina knän. De är inte alls mysigt, känner mig rätt låg faktiskt. Ska ta en tur på hästen i kväll. Hoppas att det inte blir mer värk efter det. FY FÖR DEN LEDE!


 

JAPP så mår jag i dag!

Av Mia - 18 april 2010 00:12

Ska ringa min vän Tarja som jobbar natt & prata lite.  Hon har det tråkigt i bland ,inte så kul att vaka över någon som sover alla gånger.

Sen är det sova som gäller, trött men min hosta skrämmer mig så man lägger sig inte i första taget, he hee.

GOD NATT!



 

Ovido - Quiz & Flashcards