Alla inlägg under april 2010

Av Mia - 12 april 2010 16:57

 


PUSS!


 


WEEEIIIEEE!



 


JAA MEN VISST!


 


MONGO?


JAAA VAD SÄGER MAN????


SÖK HJÄLP ELLER?????


HA HAAA!


 

Av Mia - 11 april 2010 17:12

Ja haa ni, hostan har blivit bättre men inte ok, Magen har sagt upp sig ef all medicin mm. Skitkul, he hee.


Sol ute i dag, så de är ju nice. Men jag har inte vart ut ännu för jag känner mig inte riktigt ok ännu. Andningen är de som är jobbigt. Men drt går åt rätt håll.


Dottern & hennes kompis kastar grejor åt oss & de blir bra det. Har massa som ska bort . Fattar inte hur jag kunnat samla på mig så mycket skit! BLÄÄÄÄ!


Middag strax, hamburgare,stektbröd & pommes. Gott men inte så nyttigt kanske. Men men...


 

Av Mia - 10 april 2010 00:35

Gjorde om bloggen lite,vart den ok?



Eller vad tycker ni?

Av Mia - 9 april 2010 16:54

Japp ska försöka ta mig till centrum,blir de som i går så får jag stanna & andas. He hee. Ja jag lovar det är inte lätt.


 

Av Mia - 9 april 2010 16:44

I går köpte jag  Bisolvon tablettermot slemhosta,men den torkar bara ut mina slemhinnor & jag fick ondare i halsen så de är bara att hosta vidare.


 


HOOSSTTTTTTTTTTAAAAAAAR!

Av Mia - 8 april 2010 21:01

Lite bilder från dagen.....


MEEE!


 


Dottern på tåget,mackan i högsta hugg!


 


Inne i väntrummet, fröken rastlös.


 


Allt gick bra på mötet,nu är det bara vänta på svar.

Försäkringskassan är inte kloka & vad gör man när de jävlas? Jo man gör de man måste för att överleva!


  

Av Mia - 8 april 2010 00:23



"NADJA" PIPLISA/SIRENEN:


 


"OSKAR" SNUTTIS:


 


"TITTI" LUGNET SJÄLV:


 


"TEZZ" SÖTNÖT VÅRAN FAVORIT SOM NOG STANNAR:


 


VEM GILLAR DU?


Ovido - Quiz & Flashcards