Alla inlägg den 13 september 2010

Av Mia - 13 september 2010 15:47


 


Jag i våras.



 


Jag & Emma nyligen.



 

Emmas man Conny nyligen oxå.



 

Katten Razmuz & hunden Albin ,mina änglar.


Lite av varje...



Av Mia - 13 september 2010 09:42

Tänkte fota lite i dag om det slutar regna bara. Raderade lite i helgen tyvärr, inte kul!


 


BLÄÄÄ!

Av Mia - 13 september 2010 09:31

Vaknade kl 7.00 för att väcka dottern som sulle till skolan. Trött var hon men självförvållat. men hon tog sig i väg. BRAVO NINNI!


 


Käkat frukost, kollat FB & VAKNA M THE VOICE som är mitt morgon program. Matat djuren & rastat vovven. Så nu är det vila & städning på schemat. Kanske tvättar i kväll oxå det behövs.


Vill h pengar nu & fixa mitt hår mm. Hatar de här m att man inte har pengar sista veckan. Men men, har ju ett hem en dotter & mina djur. Livet är rätt bra. Får ju rida oxå & det är min hobby som är sååå mysigt.


    


 


Ha en bra dag!

Av Mia - 13 september 2010 01:04

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards