Alla inlägg den 10 september 2010

Av Mia - 10 september 2010 08:42



 

Jag -07



Precis det är det i dag.Dottern är i skolan, sen åker hon till sin pappa på em. Så mamma Mia är ledig i dag. Känner mig rastlös! Men plånboken är ganska tom just nu tyvärr.

Men men, så är det i bland.


Sovit någorlunda i natt, så lite vila blir det & städa lite oxå. Fyy så här ser ut, inte vart på topp just nu då. Så det blir dagens göra.


Livet rullr på i sin bana, inget nytt el intressant just nu. Stallet lördag & söndg, det är ju nice i allfall. Mer bilder lovsas oxå. Påminn mig bara.


Hörs senare, puss på er!

Av Mia - 10 september 2010 01:51

       


1. Sessan vår fd kisse.

2. Elle min styvdotter.

3.Jag & Christina.

4. Mange min kompis Maddes häst.

5. Albin som valp & Millan som kattunge.


Love u all!












Av Mia - 10 september 2010 01:35

Vaknade kl 13 i dag inte sovit i natt så jag somnade vid 10. Upp & fixade mig lite för tt sedan fik & äta hos Emma. Min dotter & hennes styvdotter Julia kom hem vid 15 & då käkade de. Sedan var det dax att cykla till stallet. Tyvärr vrt det fel på cykeln Julia lånat av vårn granne så han kom & fixade den snäll som han är. Så fortsatte vi till stallet.


När vi kom dig fixade vi allt & tog in hästarna. Sadlade & fixade till dem. Red en liten runda på stubbåkern för tt sedan låta Julia & Theo rida. Tyvärr fick inte Julia rida så mycket för Lavina vart stressad & jag fick ta över. Vi red i väg en sväng själva & jobbade lite så hon lugnde ner sig & vi kunde rida hem igen. Fixde allt & ut m dem i somarhagen igen. Emmas man åkte före m Theo, de hade inte käkat ännu. Var in på Willys & handlde lite sen vidare hem. Tyvärr pajjade Julias cykel igen & vi fick ta det lugnt hem. Men hem kom vi i alla fall. He hee.


Käkade middag hlv 9 he hee men de gör ju inget, Denise var ut m hunden innan. Sedan har jag pratat m en vän & kollat tv & kollat FB. Så nu är det snart sängdax. Så såg min dag ut i det stora hela.

Natti natt på er!


KRAAAM!




  Julia utanför stallet i dag.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards